Del 2 av dagen.

Mannen kom hjemom en tur midt på dagen i dag. Og jeg spiste mens han var her. Han hadde spist niste som han hadde smurt på morran. Skulle bare hente noe verktøy. Så dro han igjen.

Dino og jeg var like trøtte begge to, så vi stupte inn og fant hver vår sofa. Dino sovna momentant og jeg leste og sov litt om hverandre, helt til klokka var blitt halv sju. Det er tydeligvis ganske umulig å være våken en hel dag. Jeg rakk ikke mer enn å ta en halv kopp med nykokt kaffe før mannen ringte og var på vei hjem igjen. Strikketøyet rakk jeg ikke å begynne med. Bare finne det frem for å pakke det bort igjen.

 

Jeg måtte til med middagen til en  mann som nå var skrubbsulten.  I dag klippet jeg litt av korianderen og basilikumen fra kjøkkenhagen og blandet i grønnsaksblandingen. Det var stas😁

Jeg brukte også et halvt glass tacosaus og en kvart boks rømme i blandingen. Rester fra tacomiddagen på lørdag.  Det ble godt 😊  Kalkunsteaklet og risNå er middagen spist og mannen sovner hvert øyeblikk.

  Jeg tar med boka mi og tar kvelden snart jeg også. Så håper jeg nok en gang på en bedre utnytta dag i morgen. GOD NATT 😚

4 kommentarer
    1. Det er ikke alltid at dagen blir som man planlegger nei. Det ser jeg selv det, spesielt når helsa ikke spiller på lag.
      Fine restestrømper da, glade farger, synd du ikke fikk strikket noe. Men du har i alle fall noe å ta tak i når du får anledning neste gang 🙂

    2. Du fikk hvilt en del og kanskje det er det viktigste akkurat nå. Kan bli sliten av strikking også. I hvertfall blir jeg det innimellom. At det ble mat på bordet er det viktigste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg