DAGENS STOFF ER VALGT

Det ble en alt for lang “arbeidsdag” for meg i går. Jeg satte i gang fra tidlig morgen med syprosjekt, og holdt på med det i timesvis. Da er det lett å glemme at jeg trenger mat også. Men jeg husket faktisk å ta ei kjapp matpause utpå dagen. Tenkte jeg var nødt til å ta meg tid til det.

Siden jeg holdt på i min egen verden og ble en smule oppslukt, tok det mange timer utover natta før jeg klarte og roe meg ned såpass at jeg fikk sove. Jeg lå og kikket etter mønster og idéer til dagens prosjekt på telefonen min. Tilslutt gikk øya såpass i kryss at det var helt umulig å se noe mer. Telefonen datt ut av hendene på meg også. Da sovnet jeg. Og i dag er jeg kjempetrøtt.  Klarer ikke å våkne. Jeg har vært oppe i morgenkåpa siden ved 9-tida. Det var en telefon jeg måtte ta.  Fiksa en del småtterier til, og har prøvd med kaffe. Ingenting nytter. Jeg blir nødt til å ta en høneblund. Planen for dagens prosjekt er i det minste lagt. Og jeg har valgt de stoffene jeg skal bruke. 

Håper jeg orker å gjøre ferdig dette i dag. Jeg skal være frisør for mannen også.  Pluss gå en tur. Men aller først må jeg lukke øynene ei stund.

Ha en flott dag😙

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg