DAGENS MÅL ER OPPNÅDD

Jeg har da kommer igjennom dagen, og jeg får nok si meg fornøyd i dag også. Rundstykker og brød ble bakt. 

Normalt bare slumper jeg i noe. Denne gangen målte jeg opp det jeg brukte, så i morgen kan jeg dele oppskriften med deg. Jeg orker ikke å skrive så mye akkurat nå. Skal finne senga hvert øyeblikk tror jeg .

Runden med støvsugeren fikk jeg også tatt.  Mens deigen sto til heving. Jeg har strikket på en ny klut i pausene mine. Og det ble ett 3/4 fullt krydderglass ut av bladpersillen jeg tørket i ovnen.

Det ble ikke mye igjen av de fine persillebladene, men det er veldig gøy å eksperimentere litt. Fint å bruke i supper og gryter i vinter. De tynne røttene ligger i kjøleskapet. Noen av de ble finhakket og brukt i middagen i går.

Så langt som til å begynne med soverommet kom jeg ikke i dag. Ble sliten av det lille her bare.

Ha en god natt da😚

3 kommentarer
    1. Så deilig bakst. Du er virkelig dyktig med husmorgenet ditt! Har ikke bakt eller noe i det siste jeg…Får ta et grep en dag! Hjemmebakt er best. Dere kjøper vel aldri et brød?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg