DAGENS LISTE ER FULLFØRT

Jeg er strålende fornøyd med meg selv😃 Det var ikke mer enn 4 små ting på lista mi i dag.

1.  Strikke ferdig genserarmen.

Det er gjort. Nå kan jeg sette den inn på rundpinnen sammen med resten av genseren. Og strikke mer i kveld hvis jeg vil.  Herlig 😃

 

2.  All julepynten er på plass i skapet…der den skal være.

3.  Jeg har laget meg en liste med små oppgaver til resten av uka. Litt hver dag.

Den ser sånn ut nå, etter at Dino har laget liste for langt ut i året i et ubevoktet øyeblikk.

SYNDEBUKKEN HER:

 

Nå har jeg bare kosen igjen…

nr 4.  Og dét er å prøve en ansiktsmaske jeg bestilte for flere uker siden. 

Jeg kan ikke huske hvilket år vi var i da jeg tok ansiktsmaske sist. Men i kveld skal det skje!! Venter til mannen kommer hjem jeg tenker jeg. Ellers er jeg redd masken blir vasket av før den rekker å feste seg… av “hjelperen” over her.

Ja… det var alle 4 punktene det.  Nå skal jeg kose meg med Master Chef, og lage middag etterpå. 

Ønsker alle en fin kveld😚

Ps.  Jeg sov vist som en bevisstløs da mannen var hjemom en tur på dagen i dag. Det tenkte jeg meg nok, siden jeg var alt for tidlig våken i dag.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg