Dagen i dag.

Nå har jeg vondt i hodet og er langt fra blid. Jeg har fått noe krøll med e-posten min. Har plundret i evigheter uten å klare og logge inn. Jeg har gjort som jeg får beskjed om utallige ganger, men det hjelper ikke. Jeg orker ikke mer med den i dag.

Da jeg fikk meldingen om at noe var galt var jeg på vei til sentrum. Jeg skulle handle inn noe av julematen som må i hus hos min mor. Det var godt jeg kom meg ut døra før jeg oppdaget det. Da fikk jeg handlet i fred og ro med hodet på rett plass. Hodet er ikke der det skal være nå lenger. BARE  plunder. Jeg MÅ jo ha e-posten opp å gå!

Jeg fikk kjøpt både ribbe og medisterdeig. Medisterdeigen har jeg etter mye om og men endelig fått blandet. Min mor skal begynne å steke den nå. 2 kg…vi får bytte litt på stekinga.

Her er en liten prøvekake. Vi må ha den rette smaken.

 

Jeg var innom i stoffbutikken også. Har sett meg ut stoff til skjørt. Skal bare finne ut sånn ca hvor mye jeg trenger før jeg kjøper det. Jeg tror det kan bli fint til toppen jeg holder på med.

Fin kveld til deg. Håper den blir uten hodebry😚

6 kommentarer
      1. Ja…dette her ser helt håpløst ut😢
        Det har ikke kommet inn en eneste e-post hos meg siden jeg fikk den første meldingen om at noe var muffens. Ikke klarer jeg å få den opp å gå igjen heller. Jeg blir helt oppgitt.

    1. Slike dataproblemer liker jeg ikke.
      Kan bli sliten i hodet av mindre.
      Deilig og ha ribba og medisterkakene i boks.

      1. Nei… jeg hater datatrøbbel! E-post post3n min virker fortsatt ikke. Må vel slette den og lage en ny da. Det er kjedelig etter at jeg har hatt den samme i årevis😢

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg