Dagen i dag er planlagt.

Selv om jeg er veldig seint i gang som vanlig, har jeg ringt min mor og bedt henne på middag i dag. Vi har vært litt sosiale i uka som gikk og må prøve å holde tralten oppe med det. Det er jo koselig 😊.  Bare man orker å be noen, eller komme seg avgårde selv. Forrige uke var vi på besøk og spiste middag to ganger og jeg hadde venninebesøk i helga😁  Og enda så er jeg klar til å ta i mot besøk i dag også.

Jeg drasser rundt på strikketøyet mitt da jeg er på besøk. Og drar det frem da jeg har besøk. Da får jeg jobbet meg fremover med det samtidig. I går strikket jeg ferdig den siste sokken min… endelig! Så da blir det en fin anledning til å sitte å feste trådene på dem sammen med min mor etter middagen i dag. 

Stoffet som sokkene ligger på skal jeg klippe av et par meter fra hvert stykke. Det skal jeg se om jeg får sendt avgårde til ei dame som var interessert i noe av det. Jeg har alt for mange meter av disse her til at jeg klarer å få brukt alt selv.  Da er det kjekt at andre vil bruke litt av det også. Samtidig som jeg får noen få kroner inn. Da kan jeg evt lete etter andre stoffer jeg har mer bruk for, for de kronene.  Facebook sine kjøp og salg-grupper er spennende😃. 

Da håper jeg alle har en brukbar dag i dag😙 Med eller uten familiebesøk.

 

#familiemiddag #familie #strikkesokker #kos #kjøp/salg-grupper

10 kommentarer
    1. Jeg sperret opp øynene her pga stoffet under sokkene. For jeg har noen gamle stolputer i samme stoff. Men de er kjøpt et eller annet sted, ikke hjemmesydde.

    2. Kjempebra plan, sosialt kan være fint hvis man får energi av det 🙂 lekkert stoff, så kjekt å tjene noen kroner! Kos deg med middagen!

    3. Sokkene var kjempefine, og de som får dem er heldige. Har lyst å strikke stokker jeg også, men har aldri lært meg hælfelling. Hører de sier at det er det vanskeligste. Må vel la svigermor ta meg i lære i julen 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg