DAGEN I DAG: BESØK…VED-STABLING…OG BOK

I dag kommer min venninne på besøk. Hun har ferie, og denne uka har hun ikke så veldig mye å gjøre på stallen heller, så da passet det å ta en tur. Vi skal kose oss med loff og reker.  Og masse skravlings.

En eller annen gang i dag kommer mannen ned med et lass med ved fra skauen, så det blir “trening” med ved-stabling også i løpet av dagen/kvelden. Jeg er  litt vel tidlig våken til alt dette, så jeg kommer nok til å sovne igjen snart.  Dino er rolig enda, så jeg finner boka mi og satser på at øynene da detter igjen om ei stund. Er livredd for å ikke være våken nok resten av dagen.

Dette er den siste boka jeg har i en serie jeg har fått.

Trodde den var ferdig etter de 8 bøkene jeg fikk, men det var den ikke. Så jeg har ringt biblioteket og nå ligger det 3 nye bøker i serien og venter på meg. Regner med å reise til Hokksund å hente dem i morgen.  Det var godt de klarte å spore dem opp rundt omkring i landet. Øvre Eiker bibliotek hadde dem nemlig ikke. Men dama jeg snakket med var veldig behjelpelig. 

Ha en fin dag du også da😚

 

5 kommentarer
    1. Høres ut som en kjekk dag. Det kan være artig å stable ved også 🙂
      Bokserien har jeg ikke sett før, men veldig kjekt når de er så hjelpsomme på biblioteket. Bra det ordnet seg 🙂
      Kos deg med dagen din ♥

    2. Kos deg med venninnebesøk! 🙂 Og nye bøker, etter hvert! Det som er så fint med vedstabling, er at det blir så fint etterpå, og det er en god følelse! 🙂

      1. Takk..der blir venninebesøk i dag i stedet😊 Veden tok mannen . Jeg ble satt til gressklipping. Men det kommer mer ved, så jeg skal nok få bli med på å stable jeg også😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg