DAGEN GIKK LITT FOR FORT.

Ja, da er dagen over da . Og jeg må prøve å sove noen timer. I morgen er det jobb igjen og jeg må tidlig opp.  Det verste jeg vet. Jeg får helt panikk for å ikke få sovet nok. Og da klarer jeg ihvertfall ikke og sovne. 

Har satt klokka på vekking 07.00. Det betyr at jeg alt nå er på etterskudd med søvnen. 

Jeg har faktisk klart å holde meg våken hele dagen i dag, og til og med fått gjort det jeg hadde på lista mi. Så jeg er fornøyd med innsatsen. 

Det jeg kunne ha tenkt meg å gjort ekstra, var å gått en liten tur. Og jeg skulle  så gjerne ha skrevet mer også . Jeg rakk ikke mer enn en times tid ved pc’n, før det begynte noe jeg “måtte” se på tv. 

Men, men. .. sånn er det bare. Døgnet har ikke alltid nok timer.

Ny dag og nye muligheter i morgen. 

Ha en god natt.

 

 

8 kommentarer
    1. Håper du fikk sove, og at timene på jobb går greit. Kjenner veldig igjen de tankene der, ligge og se på klokka og vite at nå er det bare tre timer til jeg må opp igjen. Jeg slipper jo det nå da. Men til onsdag skal jeg til øyenlegen 8.30! Det er alt for tidlig for denne x-morrafuglen!! Ingenting som virker på denne kroppen på den tiden av døgnet jo.

      1. 8.30 er ALT for tidlig… helt enig med deg . Lykke til både med å stå opp. Og hos øyelegen 🙂
        Der ble ikke så mange timene med søvn her i går natt. Men jeg klarte å komme meg opp da klokka ringte:-)

      1. Ja man blir litt sliten av dette, men jeg kom meg opp og dro på jobb.
        Kanskje jeg rekker å skrive litt i dag. Jeg retter og sletter og skriver om hele tiden, så det går ikke så fort 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg