DAGEN FØR ARBEIDSDAG

I morgen er det jobb igjen. Jeg syns faktisk jeg har fått litt ut av fridagene denne gangen. Fungert nogenlunde. Men i dag tror jeg ikke det blir gjort mye her. 

Jeg gjorde et forsøk på å sove uten sovemedisin i natt. Og da ble søvnen deretter.  Har ikke peiling på når jeg egentlig sovnet. Men det var langt på natt .

Uten den drømmer jeg ekstra mye også. Og det blir en veldig urolig søvn. 

Så da ble halve dagen sovet bort igjen da. Det hjelper vist ikke hva jeg enn prøver på med den søvnen. Sukk..

MEN.. jeg har fått med meg litt av sola ute før den forsvant bak trærne. Og det var jo deilig.  

Noen av plantene ute prøver å bryte seg frem fra snøen her. Blant annet en Rhododendron. 

Det er deilig vårfølelse ute nå.

Bare å nyte sola, varmen og lyset så lenge det varer.  Hos oss er det vistnok meldt kaldere vær igjen snart.

Jeg har veldig lyst til å gjøre noe fornuftig i dag også. Men hode er som bomull og øya vil liksom ikke helt opp.

Er jeg smart så prøver jeg å ta det helt med ro i dag. Bare lage middagen som er tatt ut av fryseren. Og kanskje skrive videre på boka. Jeg satt med den til midnatt i går. Fant plutselig litt flyten.

Jeg har funnet ut at jeg må sortere litt på energien. Noe som ikke er helt enkelt hele tiden. Noen dager helt propell og andre dager “død”. Dagen i dag er nok tilnærmet det siste.

Så jeg tar dagen som den kommer og lader litt opp til morgendagen. 

Ha en fortsatt fin Fredag 😊

 

#energinivå #trøtt #bommullshode #vårfølelse #jobb #bipolar

4 kommentarer
    1. Jeg sov fra 21.30 til 24 i sofaen. Gikk inn i sengen og prøvde… Bare å gi opp. Lå der en time. Gikk ut i stua igjen. Med dyne. Lå der en times tid og lot som jeg bare skulle se tv. Sovnet til slutt igjen der ved tv-en. Og sov litt av og på fram til kl 05.30. Blir sliten av sånt.. :-/

    2. Det er slitsomt når det blir for lite søvn, eller urolig søvn. Selv fikk jeg 6 timer i natt, hvor jeg virkelig var langt inne i drømmeland. Ikke våknet jeg i løpet av natten heller 😊

      Det har vært deilig noen dager nå, og her har snøen mer eller mindre smeltet unna bedene mine. Alle buskene mine er fri for snø 😊

    3. Ja nå har det vært fint noen dager.
      Her er det masse snø fortsatt, men det blir vel mindre her også etterhvert 😊
      Så bra du fikk litt god søvn i natt😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg