Dagen er over for min del.

Jeg er sååå trøtt.  Dagen er over for min del. Det er 9 timer siden jeg ble vekket.  Måtte rekke å våkne og ordne meg klar til legetimen i dag. Blodtrykket er alt for høyt enda.  Så jeg bør vel ikke akkurat tvinge meg til mer enn jeg egentlig orker, før det er blitt stabilisert. Fra i morgen tidlig skal medesindosen økes. Meninga er at den uregelmessige pulsen og trykket i hodet og ørene skal bli borte.  I kveld er det ille igjen. Så jeg har funnet dyna mi og har tenkt til å sovne her på sofaen så fort som mulig. Se litt på tv til øynene detter igjen. Og håpe at jeg sover til i morgen. Det er så mye jeg skulle gjort i dag også. Jeg blir temmelig oppgitt og lei meg når ingenting går etter planen. Men vi har vært nede hos min mor ei god stund etter legebesøket da. Hadde med strikketøyet og fikk tatt noen runder på det i det minste. Og forresten ønsket hun seg et etui til små malepensler. En hobby hun holder på… i tillegg til sokke-strikking. Et lignende det jeg sydde forrige dagen.

Men her må det tenkes litt først hvordan jeg skal gjøre det.  Det bør muligens brukes voksduk eller plast av noe slag. Penslene er jo våte da de legges på plass. Jeg finner nok ut av det på nettet et sted😊 Nå ønsker jeg alle en god natt jeg. Så håper jeg å kunne være hjemme og våken i hele morgen😙

#høytblodtrykk #strikkepinneetui #penseletui #ideer #slitenogtrøtt

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg