Dagen ble ikke så værst likevel .

Jeg grudde meg til jobb i dag. Trodde ikke jeg skulle klart det, sånn som formen plutselig sank i går ettermiddag. Og etter luren jeg ikke kunne unngå å ta, fikk jeg selvfølgelig ikke sove igjen i natt.

Jeg ble liggende så lenge våken at  jeg var sikker på jeg ikke hadde sjans til å komme meg opp i tide.  Dessuten måtte  jeg ta litt ekstra medesiner i går kveld for å roe kroppen og hodet. Og de henger gjerne i litt utover dagen derpå.

Uansett da, jeg hadde IKKE lyst til å ringe jobben for 3. gang på ca en måneds tid. Så jeg lå og gikk igjennom vaktlista for å finne en byttemulighet.

Heldigvis fikk jeg tak i en kollega på morgenen.  Hun kunne jobbe halve vakta mi i det minste. Og det hjalp.  

De fire timene jeg jobba selv fra kl 14 gikk greit. Men det som var dumt var at jeg ble stående og lempe og løfte kasser med brus og øl ei god stund. Og det skal jeg love dere kjennes på armen jeg ramla på uka før jul. 

Så nå i kveld bestilte jeg en legetime via pasientsky.  Det ble ikke før  den 25. Men det får bare gå. 

Jeg skulle jo ha pratet med henne uansett.  For å spørre om hun har hørt noe fra Nav. Og evt. hva som skjer fremover.

Er armen fortsatt vond, så får hun se på den . Fikk jo beskjed på legevakta om å kontakte fastlegen i januar hvis den ikke var blitt bra eller bedre. To fluer i en smekk. 

I morgen har jeg ihvertfall fri igjen. Så får vi se om nissene flytter inn i eskene sine igjen da . Føler meg ferdig med jula nå.

God natt til dere der ute.

 

#sliten #vondt #legetime #jobb

4 kommentarer
      1. Takk, det gikk bra med bare halv vakt😊 Godt jeg slapp å ringe sjefen. Der ordnet seg mellom meg og en kollega😊
        Ønsker deg en fin dag😊

    1. Riktig god bedring <3 Oi der minnet du meg på at jeg må inn på nett og be legen fylle opp medisiner, hadde helt glemt det 🙂 Ønsker deg en super dag og ta vare på deg selv <3

      1. Takk i like måte😊 Det er ikke så dumt å lese blogginnlegg. Det er jammen mye man kommer på man skulle gjort. Eller noen nye fine idéer som dukker opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg