DAGEN BLE GJORT OM

Jeg skulle hatt besøk i går. Men min venninne har hest, og da skjer det stadig noe. Hesten mistet en sko kvelden før og den måtte på igjen. Det skulle kommet en og fikset det på dagen i går, men langt utpå ettermiddagen kom telefonen om at han ikke rakk det før i dag. Så da ble det ikke besøk i går allikevel.  Og heller ingen reker og loff.

Jeg ble satt til gressklipping i stedet for å stable ved. Så dagen ble helt annerledes enn planlagt. Jeg fikk noen skritt på telleren da. Så det ble litt trim i hvertfall.

I stedet for loff og reker ble det grilling på oss. Flintstek, og de sedvanlige pakkene i folie. Denne gangen fylte jeg dem med nykål, rødløk og grønnsaksrester fra middagen dagen før. Og et par smørklatter og salt selvfølgelig. 

Pakkene står og godgjør seg på grillen, mens kjøttet grilles. Det er det beste tilbehøret mannen kan få. 

 

I dag får jeg besøk i hvertfall. Så nå må jeg ta en runde med støvsugeren først og fremst. Fjerne en haug med Dino-hår og hybelkaniner. Det trengs.

Ha en flott dag da 😚

5 kommentarer
    1. Hender det blir noen forandringer ja..sånn er livet..hyggelig med besøk i dag da 🙂 Maten så skikkelig god og sommerlig ut… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg