DAG TO MED VEKKEKLOKKA PÅ.

I går måtte jeg ha på vekkeklokka for å rekke legetimen. Dagen var ikke god i går. Jeg var så trøtt, så trøtt, da vi endelig var hjemme igjen. Dagen var ødelagt. 

Jeg tuller rundt med idéer om natta. Får ikke sove før en gang mellom 3 og 5 på morgenen. I går kveld bestemte jeg meg for å gjøre et lite tiltak. Jeg satte klokka på vekking igjen. Selv om den ble satt på klokka11…ja, jeg veit…ikke mye å skryte av, men jeg sto opp 10 minutter før. Fordi underbevisstheten visste at jeg skulle opp etter vekkeklokka.

Jeg har hatt huset for meg selv, helt til for en halv time siden. Har sittet ute og nydt sola og varmen. Sola steiker i dag, selv om det blåser heftig. 

Disse blomstene og urna de står i har veltet to ganger, før jeg fikk satt de litt mer i skjul for vinden.

Det ble masse blomster på den til slutt gitt. Dette er jo selvsådd, så jeg er litt stolt av det.

Jeg har ikke tålmodighet og ork til å sitte lenge av gangen i sola. Blir for varmt i solveggen. Så jeg har stadig vært ut og inn med noe. Satt på vaskemaskinen to ganger, og hengt opp klær to ganger. Det er tørkevær i dag. Vannet blomster og planter inne og ute. Byttet duk og pynt på stuebordet. Drømt meg bort litt. JEG HAR LYST PÅ AKRYLMALING!! Det har jeg aldri prøvd før. Og nå er hodet besatt av å få det i hus. Er så spent på om jeg får til noe med det.

Nå skal sikkert mannen slappe av ei stund etter jaktturen snart. Og jeg tror jeg må benytte sjansen til å lese blogger og bok mens han gjør det. Jeg skal drikke masse kaldt vann, og se om bomullen forsvinner mellom øra.

Vekkeklokka skal på i morgen også.

 

Ha en flott dag😚

1 kommentar
    1. Takk for det. Ønsker deg også en flott dag 🙂

      Jeg er dårlig på å lese blogger, det tar så mye tid, og først må jeg rekke å blogge selv. 😉 Men koselig når jeg først stikker innom dere jeg følger. Flotte blomster. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg