Da ble det strøm også da.

Jeg kjenner at jeg går på reservebatterier nå. Det er ikke mye jeg klarer å få gjort i løpet av en dag. Det er bare da gutta boys er i farta det går unna. Men etter noen få timer med tempoet de har er jeg kaputt resten av dagen, og dagen etter. Selv om jeg for det meste bare dirigerer dem rundt med det som skal bæres ut og inn.

Da vi var i leiligheten på lørdag fant vi ut at det ikke var strøm der. Vi oppdaget det da vi skulle sette på kjøleskapet. Sikringsskapet ble sjekket. Der sto hovedsikringen ned, og den var umulig å få til å holde seg oppe da vi prøvde på det. I går ringte jeg huseier og sa i fra. Strømmen skulle være overført på meg fra fredag. Så det var litt merkelig. Vi ble enige om at jeg skulle ringe nettselskapet i dag før noe annet ble gjort.

Det gjorde jeg da jeg følte meg våken nok til å ta fatt på nye oppgaver i dag. Der skjønte de ikke hva som kunne være galt. Strømmen var åpnet inn til leiligheten på fredag.

De ville sende en ned dit for å se hva det kunne være. Så da måtte jeg få opp farta og få med meg mest mulig i bilen før jeg måtte reise ned for å låse opp.

Da mannen kom tok han en titt i sikringsskapet og prøvde å få opp hendelen til hovedsikringen. Den gikk ikke helt opp. Han spurte om vi hadde tatt skikkelig hardt i for å få den dit den skulle. Vi hadde ikke akkurat brukt vold for å få det til. Jeg sa vi ikke hadde turt å ta i mer enn vi gjorde. Vi hadde ikke lyst til å ødelegge den heller da. Da tok mannen riktig godt i og dermed klikket den på plass og det ble lys.

Så mye styr for å få en bryter til å stå der den skulle. Heldigvis var det en blid kar, så han benyttet anledningen til å sjekke at alle sikringer i et stort skap i kjelleren var som de skulle og at alle kursene gikk dit de skulle. Dermed fikk jeg en liten innsikt i skapet der jeg også. Kjekt å vite. Selv om jeg har mitt eget skap inne i leiligheten. 

Jeg fikk med kjøkkenbord og stoler på flyttelasset på lørdag. Nå er det bare å få med det som skal i skuffer og skap også. 

Og gardiner må opp.

 

Fin kveld til deg ♥ 

8 kommentarer
    1. Dette ser riktig så bra ut, her kan du nyte og kose deg vet du..Bra gutta dine er flinke og hjelper mor <3
      Strøm må man ha!
      God kveld til deg, klem…<3

      1. Ja, jeg syns det er et fint kjøkken, med god plass til matlaging 😊
        Jeg tror jeg får hjelp av gutta med kjøring og bæring igjen i morgen.
        Ha en fin onsdag. Klem🥰

    2. Må slutte meg til de andre to, og si at det er et fint kjøkken du har. Jeg er jo gardinmenneske, så jeg er enig med deg at det må opp 😉 Godt det ordnet seg med strømmen også til slutt. Ønsker deg en fin tirsdag, klem 🥰

    3. Godt at du fikk fikset strømmen.🤗
      Selv om den er dyr må vi jo ha strøm.
      Kjøkkenet ditt ser veldig koselig ut.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg