Challenges completed

Yesss…jeg klarte det det denne måneden også. 50 km tilbakelagt i løpet av Februar. Det samme i Januar. Og nå har jeg meldt meg på 50 nye km i Mars.

 

Jeg er veldig glad for at jeg gikk såpass langt som jeg gjorde i går. For i dag sto det igjen kun 1,1 km å gå, og det var mer enn nok for meg.

Har ikke hatt helt dagen i dag. Det har blitt sofa, lesing i ei ny bok fra biblioteket, og jammen måtte jeg sove i løpet av dagen også. Det er det ei stund siden jeg har gjort nå. I dag var det umulig å la det være. Det var ikke lett å komme over dørstokken heller i dag.

Det ble mørkt og kveld før jeg måtte ta meg skikkelig sammen for å gå ut å ta den siste kilometern som sto igjen. Denne dagen skulle ikke få ødelegge hele utfordringen min. Det MÅTTE gjøres i dag. Det var aller siste frist.

Broddene mine begynner å bli ødelagt etter gåing på asfalt i perioder, så jeg tok bilen bort til sentrum og gikk der det var godt med lys og ikke en eneste bakke.

Gikk forbi Åmot kirke. Den syns jeg ikke er pen. Jeg liker mye bedre de gode gamle kirkene.

 

Nå skal jeg varme en kjapp middag til kveldsmat og se litt på tv. Så tror jeg det blir tidlig til sengs i kveld med boka.

 

HA EN FORTSATT FIN KVELD ❤

4 kommentarer
    1. YEEEY 👏🥰 Flinke du. Det ble jo bare tull på meg i februar…mye fordi jeg starta på challengen alt for seint. Men nå er det ny måned og ei ny mulighet ☺️
      Lykke til ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg