CAMPING I REGNVÆR

Etter at vi kom hit til campingen i går kom også regnværet. Men det var det meldt, så det var ingen overraskelse.  Vi har gardert oss med det vi trenger til innevær…eller terassevær også for den saks skyld, hvis været skulle finne på å bedre seg.

Det ene strikketøyet jeg tok med er jeg i gang med. Det skulle være bursdagsgave til min mor i slutten av juli. Men plutselig ble det bare liggende da jeg manglet en pinne. Begynte på litt annet småtteri i stedet, og da hender det at det er litt plundrete å komme i gang igjen. 

Nå har jeg funnet ut hvor i mønsteret jeg var og jeg skal klare å få strikket de korte ermene og få alt inn på samme rundpinne.

Det ble så seint i natt at jeg har sovet bort halve dagen.

Middag fikk vi ordnet oss i går kveld. Det ble karbonader, grønnsaker og kokte poteter. Når vi ikke har annen saus til smaker det godt med sweet chilisaus. 

 

Vel… Jeg får kaste meg over strikketøyet ei stund igjen.

Vi har spist frokost, brunsj og lunsj i ett måltid ved middagstider i dag. Så middag blir det til kvelds. Her finnes det ikke stress av noe slag.

Ha en fortsatt fin dag😚

 

4 kommentarer
    1. Alle mine campingturer i sommer var i regnvær. I dag har jeg vært inne og hatt hjemmekontor, i regnet 😀 Kos deg videre, med strikketøy 🙂

    2. Høsten er liksom litt på vei nå, så da må vi visst regne med noe regn 😉
      Og herlig med en stressfri helg. Håper du koser deg masse ♥ God helg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg