Byttegrupper på facebook.

I dag skal jeg hente 3 bøker jeg kom over på en av byttegruppene på facebook. Dét er kjekke grupper det. Både de og kjøp/salg- gruppene.

Jeg hadde skikkelig flaks med de bøkene som dukket opp for et par dager siden. Jeg så jo igjennom bokhyllene mine for å finne noe interessant her om dagen, og da fant jeg denne.

Jeg tror ikke jeg har lest den, men da jeg leste bak på den sto det at dette var 4. bok i en serie som startet med ei bok som heter Berlinerpoplene. Akkurat den tror jeg at jeg har lest. Men ikke de to som er nr 2 og 3, Eremittkrepsene og Ligge i grønne enger. I så fall er det så lenge siden at jeg sikkert kan lese dem på nytt. Siden jeg ikke hadde dem i hylla mi valgte jeg en annen bok i stedet. Tenkte det ville være lurt å få tak i de 3 første bøkene i serien først. På biblioteket eventuelt. 

Men så dukket altså alle 3 opp på ei byttegruppe her i nærheten. Det var bare helt tilfeldig at jeg fikk se dem. Så jeg skal reise å bytte til meg alle 3 mot en wc-rens. Det var ønsket i innbytte. Litt av et kupp for min del.

Gjenbruk er lurt. Akkurat bøker er ikke lett å få solgt av en eller annen grunn, men å bytte i forbruksvarer ser ut til å være enklere.  Kanskje jeg skal legge ut noen av mine selv. Jeg har alt for mange bøker som står og støver ned.

Ha en fin dag😚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg