BYGGET UT DRIVHUSET MITT

I mens middagen sto å laget seg selv i dag tok jeg en liten titt under lokket i minidrivhuset mitt. Der hadde tomatplantene vokst så de stanget i “taket”.

Det begynner å komme opp små spirer av paprika også. 

Men siden taket begynner å bli for lavt for tomatplantene måtte “Petter Smart” finne på noe lurt. Det trengtes påbygging.

Og dette klarte jeg det fint med😁:

Saks, brødposer, teip og grillspyd.

Jeg delte grillspydene i to, så de ikke ble så lange. Satte de ned i hvert hjørne og la lokket over. Så klippet jeg opp brødposer til passe store “vegger” og teipet de rundt hele lokket. Vipps, så hadde jeg bygget det ut i høyden , og plantene kan vokse seg høyere ei stund til. Før jeg må plante de om i større potter😊

Lurifaks, spør du meg😎

#minidrivhus #pettersmart #tomatplanter

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg