BURSDAG I GÅR, TIME OUT I DAG

Etter formen i dag å dømme skulle man tro det var full fest og hæla i taket her i går.

Det var det langt i fra. Her var det ikke noe annet enn kaker, kaffe og te. Og ingen andre enn min mor og svigermor var her samnen med oss. Men jeg hadde et høyt tempo før de kom. Med kakebaking, rydding og rengjøring.  Heldigvis var formen skikkelig fin i går. Jeg fikk gjort mye mer på én dag enn på det jeg kan huske. Det var kjempegodt!

Og jeg var superfornøyd da jeg kunne ta i mot gjestene. Begge to hadde med seg håndarbeidet sitt. Så det ble litt strikking og hekling på oss ved siden av kakespisingen. Mannen hadde ikke strikketøy da, men han hadde nok med å spise kaker og skravle han.

I dag har det vært fullstendig time out her hele dagen. Merker jeg hadde tempoet oppe i går og besøk etterpå.

  Nå i kveld har vi sett på film og kosa oss med smågodt. Det har blitt nok sukker for denne helga kjenner jeg.

Håper på en våken dag igjen i morgen. Jeg vil gjerne orke å male litt mer. Det har ikke blitt et eneste penselstrøk på to dager. Klør i fingrene, men orker ikke.

Fortsatt fin kveld til deg😚

 

7 kommentarer

Siste innlegg