BRUKTHANDEL

Hei, hei! Jeg ble visst borte noen dager jeg. De 2 siste dagene har jeg bare vært på farta. Så i går ble det VELDIG tidlig kvelden her i heimen. Og i dag skal jeg IKKE ut på et eneste ærend. I dag får det bli en hjemmedag, med hus-sysler og litt håndarbeid. På runden vi var ute på i går, fikk jeg se at en bruktbutikk var åpen. Den butikken har jeg blitt anbefalt av flere i mange år, men jeg har aldri kommet så langt som til å kjøre innom der. I går bød anledningen seg endelig.  Jeg bare ELSKER bruktbutikker og loppiser!! Og i denne butikken var det både gardiner og duker😁 Det betyr jo MASSE stoff jeg kan sy av, så der var det rene himmelrike for meg. Jeg var flink og klarte å begrense meg. Har jo spisestua full av stoffer fremme på bordet for tida. Så det jeg kjøpte var et dynetrekk i tynn flanell, det blir antagelig en pysj eller nattkjole til 30 kroner.  Pluss at det blir enda mye stiff igjen av det. Så fant jeg en fin duk til 10 kroner. Planen er å bruke noe av den som en del av forstykke i en topp/skjorte. Også fant jeg meg en genser til 30 kroner og et belte til 20 kroner.

Hadde det ikke vært for at øra sto i veien, hadde smilet gått trill rundt hode da jeg gikk ut døra. Gjett om jeg har funnet ei gullgruve nå???…. JA, det har jeg😃 Jeg gleder meg allerede til neste tur dit. Må bare sy opp noe av stoffene jeg har her først. Genseren jeg begynte på før helga håper jeg at jeg orker å få ferdig i dag. Den har bare blitt liggende i disse travle dagene. Jeg skal ikke begynne på noe annet før den er ferdig i allefall.  Ønsker dere alle der ute en fin dag. Trenger mat og en hvil jeg nå, før noe annet 😚

 

8 kommentarer
    1. Du har hatt en kjempekoselig og variert dag ser jeg. Det er godt med slike dager med huslige sysler 🙂

      Så kjempemasse flott du har fått tak i. Man kan finne mye på bruktbutikk ja 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg