Brr.. så kaldt det ble.

Jeg satt ute og kosa meg med et par kopper kaffe i solveggen i dag. Det var deilig og varmt midt på dagen. Nå derimot er det skikkelig brrr både inne og ute. Jeg har krøpet under dyna på sofaen. Må lukke øynene ei stund etter dagens foreløpige eneste måltid. 

Magen min er mye bedre i dag,  heldigvis. Men nattesøvnen er ikke mye å skryte av. Jeg sovnet fra lydboka jeg hører på et par ganger. Ordentlig søvn ble det ikke før i 4-tida på morgenen. Det kjennes. Blir ganske tung i hodet av søvnproblemer. 

Jeg gruer meg til å ut å kjøre igjen i kveld. Kanskje jeg heller setter på vekkeklokka til i morgen. Min svigerdatter og jeg skal nemlig kjøre ut til Stoff&Stil i morgen. Det gleder jeg meg til. Det er som å gå i en godtebutikk det.

En del av tingene jeg skulle gjøre mens jeg er hjemom er gjort. Litt står igjen. Jeg har laget meg ei huskeliste som jeg krysser av på.  Jeg er nødt til å orke resten i løpet av kvelden. Ellers må jeg enda tidligere opp i morgen. 

Til Stoff&Stil skal jeg uansett. Min svigerdatter skal finne stoff dette settet jeg skal sy til henne. Jeg skal gå å drømme meg bort litt, før jeg bestemmer meg for hva jeg skal ha.

Ha en fin kveld😚

4 kommentarer
    1. Ja, søvnproblemer i lange tider er overhodet ikke å anbefale. Det slet jeg med i mange år. Har litt mer skikk på det nå, men har perioder hvor jeg omtrent ikke sover noe særlig. Og det er slitsomt, så vet hvordan du har det.
      Jeg liker også å gå på Stoff og Stil, selv om jeg har sluttet å sy. De har jo mye kjekt tilbehør der også, pluss garn. Så er enig i begrepet godtebutikk 🙂
      Sist jeg var innom Stoff og Stil kjøpte jeg stoff til å trekke om møbler med. Da var det spisestuestolene som fikk seg en liten make over 🙂
      Det settet du har bilde av her var fint. Sikkert kjekt å sy det kan jeg tenke meg 🙂
      Så hva ender du opp med selv da mon tro? 😉
      Ha en god helg ♥

    2. Så godt å høre at magen din er bedre igjen ❤ Huff, så slitsom å ikke få nok søvn, noe jeg faktisk kjenner bra til selv innimellom. Hode føles som om det er full av vatt, og man fungerer ikke optimalt. Håper det retter seg og du får deg en god natt søvn i natt 🥰

    3. Så hyggelig at du skal sy til svigerdatter da..ser veldig fint ut det settet.. 🙂 Håper søvnen bedrer seg og at du får ei fin kommende uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg