BRÅ AVSLUTNING

Vi var i møljelag i går. Den siste dagen med planlagt program i jula.  Jeg var absolutt ikke i form. Var rett og slett sliten av mange dager dager med folk rundt meg. Ønsket bare inderlig å være hjemme. Passe Dino selv, slippe å ha hundevakt til ham. Være hjemme å senke skuldrene. Slippe å sitte i flere timer ved et bord å være i dårlig form. Jeg var svimmel og uvel flere ganger. Såpass at jeg måtte holde meg fast i bordet ved en anledning for ikke å ramle av benken vi satt på. Skikkelig ekkel følelse. Og jeg var edru. Skulle kjøre hjem.

 Bilder ble ikke tatt i går. Så du får se litt på julestjerna mi i stedet😁  Maten var god . Jeg smakte mølje for første gang i mitt liv hos disse for 3 år siden. Alt var hjemmelaget, og jeg likte det!! Det var også lefserull med mye godt i. Og til dessert var det hjemmelaget multe-is og den beste kransekaka jeg noen gang har smakt. Det skal sies at kona i huset er kokk da😊 En riktig så flink en tydeligvis. Aquevitt  hører til mølje, og det ble noen glass med det og juleøl på de fleste. Da hender det diskusjoner blir en smule høyrøstet. Heldigvis var det begynt å bli sent nok til at vi kunne takke for oss å reise hjem da det ble for høylytt og ubehagelig. Jeg var stolt av mannen min da han sa det var på tide å reise hjem.  Dette er brødre med hissig blod. Så det var godt å komme seg hjem å endelig kunne få på seg pysj og finne dyna. Ferdig med julefeiring for i år. I dag er jeg helt ødelagt . Det regnet jeg nesten med etter 4 dager med liv og røre.  Vondt i hodet, sover mye og et blodtrykk som svinger fra høyt til lavt.  Jeg skal holde meg under dyna på sofaen i dag.  Kanskje går morgendagen til det også. Jula er i det minste vel overstått. Og vi har sett mye familie i år😊.  Nå har jeg fått servert en halv “grandis” og pepsi max på dynekanten . Det smakte virkelig godt etter all julematen og godteriet. Nå legger jeg meg ned og hviler hode igjen. Håper formen kommer fort tilbake. 

Ha en fin kveld😚

6 kommentarer
    1. God bedring til deg. Uff da…Men blir sliten av stort program og folk altså. Jeg blir det. Og velger i år litt stille jul. passer meg bra.

    2. Man skulle ikke dra bort når man blir så dårlig av det. Du kunne ikke sagt at du var syk da? Dumt at du mister mange dager sånn etterpå 😮 God bedring i alle fall 🙂

    3. Huff, det kan bli for mye ja. Håper ikke det blir alt for mange dager med dårlig form. Da blir det ikke verdt det.
      Kos deg hjemme nå, og fint at du har noen som passer på deg. Klem fra meg 🙂❤

    4. jeg sa nei til all familieselskap i år og det er jeg glad for,har ikke vært i form etter opperasjonen,en skal glede seg over julen og det bør være greit å være hjemme og nyte julen i fred og ro også,jeg setter veldig pris på det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg