BORTE BRA, MEN HJEMME BEST

Så er en liten miniferie over.

Det er koselig å være på tur. Min mor og jeg tar det like med ro begge to, så det finnes ikke stress. Bare koser oss med håndarbeid og bøker stort sett. Og god mat og en kaffeskvett.

Nå som vi reiste opp til campingen i ukedagene var det nesten ikke folk der heller. Det syns jeg bare er deilig. Jeg tror jammen jeg skal bli med en tur til om ikke alt for lenge.

Disse bildene er fra rusleturen min i går kveld. Et fra moloen. Og et fra tilholdsstedet vårt.

Stedet heter Tinn Austbygd og ligger i nordenden av Tinnsjøen. Denne plassen som vi har holdt til i alle år heter Sjøtveit camping. En bitteliten campingplass som nå har sluttet å ta inn andre enn de faste som allerede ligger der.

Rett i nærheten ligger det en mye større campingplass.  Den heter Sandviken camping.  Der tar de i mot vogner, telt og bobiler. Flere hytter har de der også. En helt annen type plass enn det vi trives på. For de som liker folk rundt seg er det en fin plass.

  Fra Tinn Austbygd er det en halvtimes kjøretur til Rjukan. Det hender vi har tatt en tur dit noen ganger for å handle og kikke i butikkene. Denne gangen gjorde vi ikke det. 

Nå synes jeg det var godt å komme hjem igjen til mannen, huset og plantene mine.

Denne her har overlevd uten vann siden mandag. Flaks for mannen.

 

Borte bra, men hjemme best😊

Ha en fin torsdagskveld😚

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg