Bokhylla er tømt.

I dag har jeg begynt å fylle den første flytte-esken. Det ble bokhylla som ble tømt aller først. Hver eneste bok er blåst støv av, og sett over.

En del skal kastes, en del skal selges, og en del var det visst der som jeg enda ikke har lest. Pluss at jeg også hadde noen bøker med oppskrifter på håndarbeid og mat. De må jeg selvfølgelig ha.

Her er de som er lagt ut på Facebook og Finn.no. Jeg hadde jammen en del støvsamlere.

Også går jeg på biblioteket og låner bøker. Ja, ja…

Nå syns jeg at jeg skal ha en siesta ei stund med en av de siste bøkene jeg har lånt. Og deretter er det nok middagstid. Det regner og er grått her i dag, så det er ingen vits i å holde på med noe ute.

 

Ha en fortsatt fin dag ♥ 

4 kommentarer
    1. Godt å rydde unna litt…Du får bruke biblioteket..
      Det er noe med bøker også, man liker å samle på dem. Jeg gjør det, men trenger jo det ikke egentlig.
      Men skal man flytte må og bør man helt klart rydde ja..
      Klem til deg <3

      1. Ja, det blir nok mest biblioteket på meg fremover. Jeg leser sjelden bøker mer enn en gang. Så det er bare tull å gjemme på dem egentlig.
        Fortsatt fin kveld til deg 🥰 Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg