Blomsterbeddet begynner å blomstre

På tide å luke og rydde opp i det nye beddet mitt nå som blomstene begynner og blomstre såvidt. Jeg plantet 3 nye stauder i år og vil gjerne ha det pent rundt der de står, så de kan få utvikle seg på en skikkelig måte. 

Se her! Så fin denne blir. Den heter Fagerklokke og blir 50-60 cm høy.

Nå er det alt for mye ugress og tomatplater som står i potter rundt omkring i beddet. Ikke særlig pent. Så det en skikkelig rufs til. Jeg ser det kommer knopper på de andre staudene også nemlig. Tilogmed på den ene tomatplanta oppdaget jeg bittesmå knopper i går kveld.

Det har stått nesten “stand by” både ute og inne her de siste ukene. Ikke mye ork til noe fornuftig. Akkurat nå regner det her og mannen har besøk.   Jeg har ikke lyst til å stå med rompa i været rett ved kaffekoppene deres. Så jeg tar med meg denne trøttingen her inn og leser til besøket har dratt.

Er jeg heldig så tar han med seg regnværet også når han drar😁

Ha en fortsatt fin dag 😍

 

#fagerklokke  #staude #dino #tomatplanter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg