Blomster :-)

Det har vært utevær i dag også. Så etter å ha sovet både lenge og vel ble det til å pusle med litt ute i hagen. Jeg fikk planta 5 tomatplaner til i jorda. Nå har jeg bare 2 stk igjen pluss noen bittesmå.

Mannen har laget et nytt bed nå i kveld som jeg kan plante de i . Men nå er det kvelden og tid for lesing av bok på meg snart.

Jeg har også luket og vannet godt i bedet jeg fikset på for ei stund siden. Nå begynner det å komme blomster og farger der. 

Gleder meg masse til det blomstrer enda mer etterhvert. Og til det kommer tomater på tomatplantene. Det er blomster på noen av dem😊

Og se på denne Orkideen her da. Den står tydeligvis i rette vinduet inne. Den har 13 blomster nå og enda er det flere knopper på den😃

Den fikk jeg på bursdagen min i september for 2 år siden, og den har blomstret flere ganger siden da.

Jeg må tidlig opp i morgen så med dette ønsker jeg alle en god natt❤

 

#hage #sommerblomster #klematis #grønneplanter #orkide

 

6 kommentarer
    1. Fint med blomster og farger. Du har grønne fingre du 🙂
      Jeg har problemer med å få orkideene i blomst igjen her hvor jeg bor nå. Men der hvor jeg bodde før var det aldri noe problem.
      Ha en god natt 🙂

      1. Lyset hsr alt å si på disse. I leiligheten jeg bodde i før jeg flyttet hit døde de med en gang. Det var ikke skikkelig lys inn til vinduene. Men i huset jeg bodde før det igjen blomstret de som bare det. Kom igjen gang på gang😃 Der var det ordentlig lys inn alle vinduene💛
        God natt

    2. Hmm…. jeg har helt lik orkidé..av PLAST! Den tar jeg ihvertfall ikke livet av.

      ( Jada, jeg har noen grønne planter også, ekte vare. Men de blomstrende typene er liksom ikke helt glade i stuen min)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg