Blodprøver og dekkskifte.

Jeg måtte til Hokksund  tidlig i dag. Formen har vært dårlig siden forrige søndag, så jeg bestemte meg for å reise ned hit for å ta nye  stoffskifteprøver. Greit å ikke gå for lenge hvis dosen må justeres.

For 6 uker siden var de endelig innafor grensen såvidt, men det kan jo forandre seg.

 

Da jeg kikket ut av vinduet på morgenen i dag var det is på bilvinduene. Huttetu…jeg er ikke klar for vinter. Den var heldigvis borte før jeg skulle kjøre.

Her nede er sommeren ryddet bort.

Hos meg er i hvertfall plantene reddet inn i varmen. Resten trenger jeg litt bærehjelp til.

 

Gutta boys skal skifte til vinterdekk på 4-5 biler her i løpet av dagen. Inkludert min. Dekkene mine står til lagring her nede. Det er kjekt. Da blir bilen klar for vinter i det minste, selv om jeg ikke orker å tenke så mye på at den er rett rundt hjørnet.

 

Tenker det blir en middag på oss her i løpet av kvelden. Det blir koselig.  Om jeg sover her til i morgen vet jeg ikke enda. Det kan hende. Jeg skal til legen i morgen tidlig. Var bare borte for å ta blodprøvene i dag. Er jeg heldig har svarene kommet innen timen min.

 

HA EN FIN DAG ❤️

5 kommentarer
    1. Høsten og nesten vinteren er her ja. Ingen tvil. Sommerblomstene mine klamrer seg fast og jeg lar dem stå helt til de fryser. Da skal lyngplantene som jeg allerede har kjøpt få skinne. Vinterhjula er hedigvis på allerede. Har bevilget meg den luksusen å ha de på dekkhotell, så fort gjort bare å reise bort der å få skiftet. Ellers er det nydelig høstvær her i dag og sommerblomstene overlevde denne natta også. Spørs åssen det blir neste natt.

    2. Var isete bilvinduer her også i mårres, og det er hvitt av rim over alt. Her har vi jo hatt en runde med vinter allerede, men heldigvis forsvant den snøen etter noen dager.
      Lykke til med prøvene. Ha en riktig flottersfin dag videre og kos deg med middagen 🤗

    3. Jeg har noen Ildtopper og en gressløk ute på balkongen, men selv med en frostnatt har de klart seg. Bilen står i garasjen, så jeg slipper heldigvis å skrape is. Lykke til med svarene på blodprøvene ❤️ Ønsker deg en fin torsdag 🤗

    4. Godt at du sjekker.🤗
      Jeg tar nye blodprøver hver 2.-3. måned og justerer medisinene hele tiden.😅
      Håper de holder seg innenfor normalverdien.👌🏻
      Kjekt at du har flinke sønner som kommer og hjelper med dekkskifte.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg