Blir det jaktur på mannen noen dager?

Han har i hvertfall en plan om det. Han har ventet lenge på å komme seg avgårde. I dag har han tatt seg en tur for å ordne ting og tang som trengs til turen. Håpet er at han skal få til å reise i løpet av dagen.

Ansiktet hans er fortsatt på halv tolv og han blir fort sliten, så vi får se om han orker å ta turen helt til Valdres. Min ex-svoger og et par stykker til skulle også oppover i helga. Da blir han ikke helt alene de første dagene. Det syns jeg er greit.

Først og fremst er det bare å håpe på at han får tak i utstyret han mangler. I mellomtiden har jeg funnet frem en  koffert og en del klær han skal ha med seg. Har også skrevet en liste så han forhåpentligvis ikke glemmer noe her hjemme. Det er nemlig fort gjort når han har det travelt.

Kommer han seg avgårde blir det aller første gang han skal slippe Esther. Jeg tror jeg er nesten like spent som han på hvordan det vil gå. Kanskje hun ikke kommer inn igjen? Det er dét jeg er mest bekymret for.

Her ligger hun og aner ingenting om hva som er i gjære. 

Jeg håper så inderlig at hun har jaktinstinkt og syns dette blir gøy. Dette blir spennende.

Mens disse to skal kose seg på tur, skal jeg kose meg hjemme i helga. Kanskje jeg får gjort en hel del på begynnelsen av dagene. Allerede nå kjenner jeg at tempen er stigende. Så jeg skal spise og legge meg under dyna ei stund. Så får vi se hva det blir til med resten av dagen.

Ønsker deg en fin høstdag😚

#høst #jakt

4 kommentarer
    1. Jeg liker ikke at dyr blir skutt, men tenker at det må være fint med høstturer i fjellet for de som drar på jakt. Og jeg spiser jo kjøtt…
      Ha ei fin høsthelg! ❤️

      1. Ja…han kom seg avgårde og er veldig fornøyd 😊.
        Jeg skal kose meg med alenetid hele helga😊
        Kos deg med tur og avslapning. Det er velfortjent etter stressende ukedager som du har😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg