BLINGS PÅ KLOKKA.

Jeg sovna tidlig til meg å være i går kveld. Sånn rundt kl 22. Jeg bruker cpapen min på natta, og den registrerer antall timer den er i bruk hvert døgn. Da jeg våknet igjen sto det bare registret 1 time og 40 minutter. Jeg tenkte at her var det noe galt på ferde. Jeg kunne ikke skjønne at det ikke var registrert mer enn det.

I halvmørket tok jeg en titt på klokka som henger på veggen.

Den har visere, og med det ene øyet jeg klarte å holde oppe så det ut som den var et sted rundt 6. Det var jo ikke så værst syns jeg. Da hadde jeg jo fått mange timers søvn da. Jeg ventet besøk på formiddagen, så da kunne jeg like godt stå opp og ta en kaffekopp og våkne skikkelig i fred og ro først. Men da jeg hadde kommet meg ut av dyna og fått opp begge øynene så jeg at klokka bare var 23.30. Uansett hvor nøye jeg stirret på den ble den ikke noe mer. Så cpapen hadde holdt orden på tida den. Jeg hadde ikke sovet meg enn i en og en halv time.

Da jeg endelig skjønte det var hodet allerede innstilt på kaffe. Det ble det, og siden har jeg ikke sovet. Nå håper jeg på mange timer i natt, så jeg kommer på rett kjøl igjen.

Enten i morgen eller søndag står det steiking av medisterkaker nede hos min mor på planen. Akkurat nå kjennes det ut som det må bli på søndag. Da går det nok bra.

 

HA EN GOD KVELD OG NATT ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg