BLI MED PÅ FRODITH’S FARGE-UTFORDRING

Så bra at noen finner på noe koselig i disse tider. Frodith har laget en utfordring til oss. Ta bilde av en ny farge hver dag, og del det med alle dine lesere. Du finner hennes nye påfunn ved å trykke her. Da får du noe annet å tenke på en liten stund, enn alle dårlige nyheter som renner inn i hytt og pine.

I dag måtte jeg rett og slett finne et bilde jeg hadde liggende. Og fargen jeg valgte ble GUL 😊

En nydelig solnedgang fra tidligere i vinter.

I morgen skal jeg se om jeg finner noe nytt ute som jeg kan knipse bilde av. 

HA EN GOD NATT❤

4 kommentarer
    1. Så koselig du ble med 🙂 Kjempefin solnedgang. Ja, fint å ha noe mål for turene også, finne noe i fargene på listen 🙂 Takk for at du er med <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg