BLE MED PÅ BILTUR

I dag hadde mannen lovt å kjøre en bil på henger til reparasjon.  Det var bilen til min tidligere svigerinne, så jeg ble med for seĺskapets skyld. Tenkte det kunne være koselig å bli med på biltur i det fine været. 

Vi var 4 stk i bilen . Pluss Dino da selvfølgelig. Med noen stopp på veien gikk det bra med han.

Det ble en fin tur i grunnen. Det ble jo litt skravling i løpet av de timene vi var avgårde. Tror ikke jeg har sett henne siden i fjor sommer jeg.

Mannen vi skulle levere bilen hos hadde ei helt fantastisk utsikt. Vi fikk se utsikten fra verandaen hans. Og da måtte vi knipse et par bilder hver.

Vi var på Ringkollen, ved Hønefoss. Herfra kunne vi se nesten ned til Vikersund, rett frem på dette bildet.

Og mot høyre. På bildet under, kunne vi se ned til Hønefoss. Og lengst i bakgrunnen, der kunne vi se Norefjell.

Tenk å ha den utsikten der rett utenfor stuevinduet da!!

 

Formen min er ikke mye å skryte av i dag. Men jeg hadde sikkert ikke vondt av å bli med på bilturen. Svimmel og ør i hodet ble det en lang nok dag. Vi dro hjemmefra ved 12 tida. Og var nok ikke hjemme igjen før halv sju.

  Etter den raskeste middagen jeg klarte å rote sammen med en gang vi kom inn døra, har jeg krabbet under dyna på sofaen.

DET VAR GODT DET! 

Her har jeg tenkt til å bli til i morgen

Ha en fin kveld og natt.

#biltur #hønefoss #sliten #utsikt

 

4 kommentarer
    1. Wow! for en utsikt! jeg syns vi har fin utsikt..men den tok kaka….herlig…og koselig med tur, selv om det må betales for det etterpå…

      1. Ja,tenk å sitte på uteplassen og se ut over alt dette😊
        Jeg fikk vist svi for turen. Men den var verdt det. Det er godt å komme ut døra innimellom😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg