Ble ikke så værst denne middagen

Den ble slettes ikke så værst denne ferdigmiddagen. ( Se forrige innlegg ).

Det lå et par laksebiter i kjøleskapet som uansett måtte stekes i dag, så de ble puttet i ovnen sammen med ferdigretten. Det gjorde seg det. Litt grønn pynt på toppen..kruspersille..så så den litt penere ut også. Ferdig salat i pose. Den lå også i halvprisdisken på Kiwi. Og vipps. På et kvarter hadde vi ferdig en helt brukbar middag.

 

Jeg har lyst til å lage en lignende middag fra bunnen av. Det blir gjerne litt mer smak på hjemmelaget uansett.

Ønsker deg en god natt😚

6 kommentarer
    1. Håper den smakte 😊 Hadde jeg tålt laks hadde jeg spist det jeg også, men jeg er allergisk mot all fisk. Får i hvert fall tips da til middag til mannen min.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg