BLÅSER I HELE TRYKKET

Nå gidder jeg rett og slett ikke å bry meg mer om dette forbaska blodtrykket lenger. Det får bare holde på som det vil. Pga legen er jeg nødt til å fortsette å måle det ihvertfall til legetimen i morgen. Og det viser skyhøyt i dag. Første måling var 204/139. Gikk ned noe etter ei stund. Vel.. så får det bare være det. Kanskje det er noe galt med apparatet. Skal ha det med ned til legen. Det snurrer i hodet, men jeg har stått og laget omelett til oss i ettermiddag. En god en med masse snadder i. Vi pakket den inn i lomper, og det ble veldig godt😊 Mannen er ikke i særlig form han heller. Tror han også blir sliten av hele suppa her.

Nå har jeg endelig hengt opp klærne jeg satte på for 2 dager siden. Kjørte dem om igjen på skylleprogram først. Mannen har lagt seg nedpå ei stund. Han har hatt besøk i dag.  Så jeg ble ikke vekket før ved 13-tida. Jeg sitter og strikker på armen på genseren. Skal strikke litt til før jeg også må ta en hvil igjen.

Det durer og snurrer i hodet. Men jeg er ikke FULLT så forbanna i dag. Bare oppgitt. Kanskje det hjelper når det kommer lysere tider. Kan jo alltids håpe.

Ha en fin kveld😚

3 kommentarer
    1. Det virka veldig høyt over 200 på overtrykket. kan det være riktig da!
      Men du høre mer med legen i morgen 🙂 Genseren blir nydelig <3

    2. uff skjønner att du blir fortvilet,håper legen snart kan finne ut av det så du får det bedre.Genseren blir fin,og brede striper på ermene ,jeg trodde det motsatte hi hi ,blir god til en liten kropp dette,lykke til i morgen og fortsatt god bedring

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg