Blaafarveværket åpner neste lørdag.

Da jeg var ute på en rusletur i går var datoen som har stått på skiltet til Blaafarveværket byttet ut. I hele vinter har det stått at de åpner 23.Mai. Nå står det plutselig 13.Mai. 

Det er fint. Da får jeg mye å se på når jeg er ute og går. Jeg så det var noen som var ute og ordnet på plassene til dyrene som er der når det er sommer.

Det er nok ikke lenge før det er fullt liv der nå. Jeg gleder meg.

På samme turen i går fikk jeg øye på en vei/sti jeg ikke har sett før. Den har vært borte under all snøen i vinter. Det så veldig bratt ut opp der så jeg sa meg fornøyd med å bare ta et bilde av den i første omgang.

 

Jeg vurderer om jeg skal prøve meg på den nå. For å få en følelse av å gå i skogen. Det er fortsatt enda 1 time igjen til spisevinduet mitt  åpner kl 14.00. Jeg har vært våken siden rundt kl 4 i natt, så jeg er skrubbsulten!! Det har blitt noen kaffekopper i dag for å holde sulten unna. Nå skal jeg bruke den siste timen på å ut og gå. 

Siste rest av det jeg manglet til den store dagen i morgen har jeg allerede vært og ordnet med i dag. Det var bare ett kort og hårpynt jeg glemte forrige dagen. Nå er alt i boks.

HA EN FIN HELG ❤️

11 kommentarer

Siste innlegg