BLÅ…T- SKJORTE OG HIMMEL

Hei, hei..

I dag måtte det bli BLÅ som er fargen til Frodith’s  utfordring. Jeg regner med at de aller fleste har fått med seg at det er noe på gang her inne nå. Hvis ikke gå inn på linken og les!

Jeg har på meg ei blå t-skjorte i dag. Den begynner vist å bli noen år gammel. For akkurat det året, som den ble kjøpt husker jeg. Det var i 2013.  Min far var veldig syk, og ingen viste hvor lenge han kom til å leve. Men han ville at jeg skulle dra på min årlige jentetur sammen med min venninne. Så det endte med at vi tok sjansen og reiste på en 3- dagers tur til Amsterdam i august. Heldigvis gikk det bra mens vi var på tur. Og han fikk se bilder og høre om turen da vi kom hjem igjen. Han døde i oktober.

Her er bilde av meg med den blå t-skjorta og en enda blåere himmel i bakgrunnen. Der min kjære pappa er. Han som bare ville alle alt godt.  Jeg håper og tror han har det bra der han er nå❤ Min kjære mamma kommer aldri over tapet av han. Det må være helt forferdelig å bli sittende igjen alene etter over 50 år sammen. 

Det var litt av historien til den blå t-skjorta og den blå himmelen.

Ønsker alle en fin dag😚

5 kommentarer
    1. flott med blått..både på t-skjorte og himmel 🙂 Hyggelig at du fikk vært på den turen og fikk fortalt faren din om den <3 klem og god helg til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg