Billig middag.

Jeg er glad i fisk, men det har blitt dyrere å kjøpe det, som alt annet. Så nå ha jeg for 2.uka på rad kjøpt meg ei pakke First Price frossen seifilet. Den i “blokk”. Pris 28,90 på Kiwi. Jeg lar den tine så jeg får fra hverandre filetene. Deretter blander jeg mel, salt og pepper og vender de rundt i det før de stekes. Masse stekt løk er godt til. Den steker jeg før fisken og legger til side. Det blir seibiff med løk.

Det som blir igjen av melblandingen rører jeg ut i stekepanna med all den gode fisk og løk  – smaken. Tilsetter passe med melk eller fløte, og da har jeg den aller enkleste sausen til fisken også. 

 

Det blir for mye med 400 g fisk til én middag, så resten koser jeg meg med på brødskiver til frokost dagen etter….nam-nam.

VELBEKOMME OG HA EN FIN DAG ❤️

8 kommentarer
    1. Da jeg var barn hadde vi mye fisk, for det var noe av det billigste man kunne kjøpe. Jeg elsker fisk, og har det et par ganger i uka. Det blir for det meste laks, og jeg forsøker å kjøpe opp litt frossenpakke med 4 stk når jeg ser de er på tilbud. Ønsker deg en fortsatt midtiukendag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg