BILEN ER MÅKA FREM.

Jeg har tenkt meg nedover til Hokksund en tur i dag. Skal reise så fort jeg har skrevet dette innlegget. Det snør og snø, så jeg kan ikke vente for lenge med å komme meg avgårde. Det er allerede 1 time siden jeg kom inn etter å ha måka frem bilen. Og det legger seg veldig fort nye cm snø.

Sånn så det ut da klokka var 12.30 

 

Klokka 13.15

 

Klokka 15.15

 

Og klokka 15.45. Nøyaktig en halv etterpå var jeg ferdig med å måke frem hele bilen. 

 

Det beste av alt er at jeg klarte alt på en gang, og jeg var ikke halvdød da jeg kom inn etter det jeg vil kalle en fin treningsøkt. Blir bare bedre og bedre dette her.

Da kaster jeg meg i bilen og reiser nedover en tur jeg. Vi skal lage skinkestek i kveld. Det blir kos. 

 

HA EN FIN DAG ♥ 

6 kommentarer
    1. Det har snødd rikelig hos dere ser jeg.🥶❄️
      Snømåking er god trening, det.
      Kos deg i Hokksund!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg