BESØK, OG VÅKEN HELE DAGEN

Jeg har vært våken i hele dag!!! Siden ganske tidlig tilogmed 😁 Har hatt strikkedag med min mor som kom på besøk.

Her ser dere Dino også, som selvfølgelig aldri er langt unna. Er det symøte så er det symøte. Han vil være med. Og det ville vist de nye tøflene jeg fikk til jul også. Linselus-tøfler😁 Jeg har kommet et stykke lenger på genseren.  Har lagt opp, og strikket et par omg. på den ene armen.

Jeg har røket på en skikkelig smell med karbohydrater i dag altså. Først ei brødskive til frokost, så nybakt brød da mamma’n min kom. Og ikke nok med det. Jeg tok opp kaker og boller fra fryseren som vi kosa oss med til kvelds. 

Huttetu… vi som har vært såå flinke i 2 uker nå. Vi er ikke helt maniske på dette nye matopplegget, så det skal nok gå bra. Vi har foreløpig minka 3 og 5 kilo faktisk😃 Vi skal fortsette å være flinke. Spise mindre generelt, mindre sukker og mindre  karbohydrater. Det er ikke meninga å gå så fort ned. Men det stopper nok opp litt etterhvert og blir en noe roligere nedgang.  Det er det beste .

DA SES VI HER IGJEN MORGEN DA HÅPER JEG. HA EN GOD NATT😚

2 kommentarer
    1. dere har vært flinke ,og skeier en ut en dag,så får det være så og så fortsetter en neste dag på det sunne liv ,nei vekta skal ikke fort ned,skal en drive en livstilsendring må det gå over tid ,det må være slik att en til slutt kan leve med det nye som noe helt naturlig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg