BESØK, OG LUFTA KJOLENE

Har vært oppe før 6 i dag jeg. Det er tidlig det!!  Og jeg har hatt besøk av ei venninne fra “jobben”. Altså en tidligere kollega.

Vi har kosa oss med masse skravlings, bytta bøker og lufta de nysydde kjolene våre.

Hennes ble dritfin! Tilogmed figursydd.

 

Min må jeg sy inn litt. Den ble litt vel vid. Antageligvis syr jeg på et eller annet nederst så den blir en del lenger også.

Figursydd kan jeg bare drømme om med den vekta jeg har nå. Men bilder er lovt.  Og man skal stå for det man lover. 

 

Må ta med bak også på min. Her har jeg brukt litt av et gammelt dynetrekk øverst. 

Sånn blir det når det blir snaut med stoff. 

 

Hennes kan brukes med forskjellige jakker til. Så blir det flere ulike antrekk.

 

Hun er ei fargerik dame. Flink til å bruke masse farger.

 

Min kan f.eks brukes med trillebår.

På badetur kan den jo også være kjekk, eller som solkjole 🙂  God å ha på seg er den i hvertfall. 

Men altså….nå er det middagstid kjenner jeg. Får slenge på noen poteter.

Ha en fortsatt god dag😚

5 kommentarer
    1. Herlige bilder, send det inn til et ukeblad – var jo helt rå på disse bildene.
      Kjolene var lekre begge to, på hver sin måte..Hver sin stil! Artig innlegg….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg