BESØK, MALING OG LITE SØVN

Her har det ikke vært mye søvn om nettene siden fredag. Jeg føler meg rett og slett sjuk av det. Vondt i hodet, småkvalm og skikkelig uggen. I natt skal jeg endelig få sove igjen. Det skal bli godt . Har vært på apoteket i dag og henta midler for det. 

Vi har hatt besøk fra formiddagen og langt ut på ettermiddagen i dag. Kameraten til mannen kom først. Han hadde med eplekake, og jeg hadde fløte og fikk piska i gang kremen. Det ble frokosten vår.

Da kake og tallerkener var ryddet bort gikk det ikke så lange stunda før svigerfaren min ringte. Han ville ta seg en tur oppom oss han også. Han hadde vært ute på tur og fotografert fugler.

Siden vi satt ute på terrassen gikk jeg inn og malte ei stund innimellom kaffekoppene og kakene. Så kunne mannfolka skravle i fred.

Jeg serverte ei runde til med kaker da det neste besøket dukket opp. Hadde sjokoladekake på lur i fryseren. Så det ble nok til alle. 

Jeg har rota til halve spisestuebordet med malesakene mine. Gidder ikke å rydde det bort hver dag nå som jeg stadig er bortom og setter meg der. I dag har jeg prøvd meg på et lite bilde med prestekrager. Det var gøy. Det er ikke ferdig enda. Jeg får fortsette i morgen.

Jeg måtte gi meg for i dag da det ble middagstid nå i kveldinga. Jeg skal love deg det smakte himmelsk med noe annet en kaker..hehe. Er god og mett og trøtt nå. Skal slenge meg på sofaen og sette på Sommerhytta på tv’n før jeg tar helt kvelden under dyna.

Fortsatt fin kveld😚

 

5 kommentarer
    1. Så mye besøk og kaker og bilder…her går det unna. Selv om du ikke sover. Håper du får en God Natt i natt…..Klem.
      Du er flink med penselen…litt Van Gogh 🙂 han sine bilder bare elsker jeg…Klem

    2. Høres kjempedeilig ut med kakedag! 😀 Koselig å ha noe godt å servere når man får så mye besøk. 😉
      Fiiint bilde av prestekraker! 🙂
      God sovenatt! Bloggklem til deg fra meg 🙂

      1. Ja det var greit å ha i fryseren. Jeg et ikke så flink til å ha det.
        Det ble 4 timer i strekk i natt.Blir nok en formiddagslur på meg snart.
        Ha en flott dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg