BESØK I HELE DAG

Vi har hatt besøk i hele dag. Først min mor som ble med på loppis på formiddagen.  Og da hun reiste, kom bonusdatter- og svigersønn.  Rakk å sette i gang Mr.Kenwood med en ny brøddeig før de kom.

Vi som pleier å sitte ute under tak hele sommeren måtte emigrere inn i dag, da besøk nr 2 ankom. Det blir litt for vått for de som blir sittende ytterst mot friluften da himmelen åpner seg for fullt . Og det har den i grunnen gjort ganske jevnt i hele dag.  Det har hølja ned. Fint for tomatene mine det😊 

I grunnen var det greit med besøk i regnværet. Jeg hadde nok ikke gått tur i kveld uansett.  Det ble litt for vått. Selv om jeg hadde bestemt meg for å gå en tur hver dag, ble det heller ikke noe av i går. Da gikk dagen med til legebesøk, innom svigermor og svigerfar på vei hjem. Og kvelden forsvant over i natt innen jeg ble ferdig med å plukke mer solbær og safte den sammen med de 2 kiloene med rips jeg hadde lagt i fryseren. 

Men sent på torsdag gikk jeg tur.  Da gikk jeg ei runde på noe over 2 km som går ut fra gården her.

Se på den fine himmelen som var da dere 😁

 

Her ha jeg kommet litt lenger på runden, og ser over jordene mot gården.

Vakkert! Ikke sant? I morgen håper jeg på oppholdsvær igjen. Da er det ingenting som står på programmet. Så da vil jeg ta med Dino og gå lenger inn i skogen og se etter kantareller 😁 

 

#kveldstur #familiebesøk #fargerikt #himmel

 

4 kommentarer
    1. Hyggelig med besøk da 🙂 Og fint man kan rømme inn om man vil 🙂 Fint hvis man klarer å få til turer hver dag. Det blir ikke det her..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg