BERG OG DAL-BANE

Det går opp og det går ned ettersom det blir søvn eller ikke om nettene. Siden jeg kom hjem har det vært annenhver natt med søvn og uten søvn. I natt har jeg heldigvis sovet, så nå er en vaskemaskin snart ferdig og en deig til loff er satt til heving. En dusj er neste på programmet. Der har jeg vært og sprayet med sterk eddik nå, så det skal få stå litt før jeg skal vaske både meg og dusjkabinettet.

I går ble det stort sett bare lesing, delvis i ørska etter ei søvnløs natt. Nå er boka lest ut, og jeg har bestilt neste bok i serien. Den har visst kommet ut nå i 2022 den, så den var det venteliste på.  Jeg står som nummer 8 i køen. Det kan ta 8 mndr før jeg får den. Men jeg regner med at de fleste leser den på mye mindre tid enn en måned, som lånetiden er.

Det var i hvertfall ikke lett å legge fra seg denne. Bok nr 1.

Løp og kjøp….eller lån den på biblioteket. Jeg kan anbefale den som påskekrim i år.

Kos deg med lørdagen😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg