BARNEGENSER I FLERFARGET GARN

ENDELIG ER DEN FERDIG.. Det er alltid like gøy å bli ferdig med et prosjekt. Da står jeg HELT fritt til å velge hva for noe nytt jeg vil begynne på😃

Denne genseren er strikket i et garn som skifter mellom flere farger i et nøste. Da er det spennende å se hvordan resultatet blir😊

Her er resultatet på genseren i str 1-2 år.

Jeg syns fargene i disse nøstene var fine.  Hadde jeg strikket i større str hadde stripene blitt tynnere eller motsatt, mindre str med bredere striper. Nå har jeg lagt den ut både på Finn og Facebook, så får vi se da, om noen har bruk for den😊

Og ikke bare har jeg gjort denne ferdig i dag. Jeg satte nettopp disse brødene i ovnen også. 

Da har jeg bare en ting til jeg har på programmet i dag.  Og mens jeg gjør det skal jeg fundere på et nytt strikke- eller hekleprosjekt.

Ha en fin lørdagskveld😚

9 kommentarer
      1. Tusen takk😊 Jeg tror nok du er en god del hakk flinkere på kjøkkenet enn meg. Jeg lærer mye nyttig av deg om kjøkkenhage, planter, og bruk av av det😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg