BARE ROLIGE SYSLER I HELGA

Ikke mye energi her i gården. Jeg hadde et lite håp om å virke litt i dag. Og noen småsysler har jeg da gjort.

Jeg har sittet ute ei stund med mannen og besøket hans, og da fikk jeg lagt opp og begynt på sokk nr 2 til mannen. Hehe… han var veldig skeptisk til hvordan fargene ble ( mest på tull da). Jeg bruker jo bare opp noe av restegarnet jeg fant i farta.

Og da ble det sånn 😁

Men da han fikk prøvd den på var han veldig fornøyd .. måtte forte meg å strikke den andre sa han. Den var så god å ha på seg 😊 Denne ble ferdig på tirsdag, men fikk altså ikke begynt på den andre før i dag. Har rett og slett ikke orket noe som helst. Nå ligger jeg rett ut på sofaen igjen . Har spist litt for se om det hjelper. Kjennes ikke sånn ut foreløpig. Hjertet dunker bare hardere, trykket i ørene er på plass , bomullen i hodet er der og jeg er svimmel.  Jeg er så lei!!

Jeg satte på en vaskemaskin, og vanna og pynta litt på blomstene mine inne. Jorda i pottene var knusktørr. Nå håper jeg de kommer seg igjen. Nå har jeg mest lyst til å bare ligge her til formen stiger, men jeg MÅ på butikken en tur før det stenger i dag. Heldigvis er det ingen storhandel jeg må ut på. Bare noe småtteri som jeg må ha i hus i helga. Og etter det tror jeg dagen min stort sett er over.

Ønsker alle en fin pinsehelg 😊

 

#dårligform #høytblodtrykk #svimmel #blodtrykk #tadetmedro

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg