Bare en liten tur.

Jeg fikk en veldig sein start på dagen i går. Det får jeg visst i dag også. Jeg har nemlig klart å sove mange timer i natt også. Det tar sin tid før jeg endelig sovner.  Klokka var halv 2 tror jeg sist jeg var ute på kjøkkenet for å se hvordan det lå an med bil og snø. Det snødde masse i natt. Jeg har hørt brøytebiler kjøre forbi her jevnt og trutt.

Nå har det gitt seg, det er 1,9 varmegrader, og det drypper av både biler og trær ute i gården. Kan hende jeg slipper å gå ut og måke. 

I går kveld syns jeg det var på tide å prøve meg ut på tur igjen. Det var 3. dagen uten tur ( pga glatta ). Og det nytter ikke hvis jeg skal klare målet mitt for Januar.

Den siste turen jeg gikk var det plundrete å gå. Det var glatte partier og strødde partier om hverandre, og da går jeg nok veldig stivt og på vakt, selv om jeg stadig prøver å senke skuldrene og gå “mykere”.

Jeg blir skikkelig stiv i hele kroppen av å gå sånn. Så i går kveld og kvelden før tok jeg noen oppmykningsøveleser før jeg la meg. Det ser ut til å ha hjulpet en del allerede. Så da må jeg nok fortsette med det ei stund.

Det ble bare en liten tur i går. Magen slo seg vrang og akkurat den vil jeg ikke utfordre for lenge med å traske rundt på halvglatta. Så det ble en tur rundt omkring senteret i Åmot.

Jeg fikk til 1 god km. Skulle så gjerne gått lenger, men det turde jeg bare ikke.

Da jeg kom hjem ble jeg skikkelig frysen.  Og det skal det mye til å bli i leiligheten her. Fikk litt feber utover kvelden. Jeg regner med det kom av magetrøbbelet. Jeg er i hvertfall mye bedre igjen i dag heldigvis. Jeg skal ut å se hvordan føre er å gå på senere i dag. Jeg trenger å bevege meg og jeg trenger km til Strava’s challenger.

UT PÅ TUR, ALDRI SUR 😀

 

HA EN FIN SØNDAG ❤

8 kommentarer
    1. Det er mye bedre å gå 1 km enn ingenting.🤗
      Synes du har vært flink jeg.👏🏻👌🏻
      Ha en fin søndagskveld!🤩

    2. I går og i dag har vi igjen fått en lass med snø, og den var jammen glatt å kjøre på da jeg kom hjem i går kveld. Kjenner godt til det at man blir stiv og får en verkende kropp når man går på glatta og spenner seg. Håper du får en fin søndagskveld 🤗

      1. Hvis det kommer mer snø nå skal jeg hente alt skiutstyret mitt som jeg lånte bort i fjor. Kan hende det er lettere å gå på ski enn å vasse i sørpe og snø, eller stolpre rundt på glatta.
        Ja hente det skal jeg uansett. Det kommer flere vintere fremover.
        Jeg hadde en fin søndagskveld. Dro ut på impuls-besøk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg