AVLEVERT I HOKKSUND

Nå har jeg kommet så langt som til Hokksund. Mannen kjørte meg og alt pikkpakket mitt ned hit. Alt er lesset over i bilen til min mor, og vi er klare til å  reise videre til campingen når vi er ferdige med å se et tv- program her.

Vi har spist egg fra hønene i hagen. 

 

Med sjokolade etterpå ble det akkurat litt for mye for magen kjenner jeg. 

———–

NÅ er programmet ferdig sett og sletta fra opptakeren. Sitter i bilen og ruller videre.  Nærmer oss Kongsberg hvert øyeblikk. Så nå er noen feriedager i gang.. Moder’n kjører. Jeg skriver ferdig innlegget her.

Ha en fin kveld😚

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg