ÅRETS SISTE DAG

Ja ,da er den her. Årets siste dag.

Vi er bare oss to her, mannen min og jeg. Men det er egentlig litt godt. Det har vært mye folk rundt oss i jula.

Vi har tatt det helt piano i dag. Det eneste vi MÅTTE var en tur i butikken. Og da benytta jeg anledningen til å ta med fotoapparatet. Og mannen igjen, benytta anledningen til å få seg en kjøretur rundt på skauen på jakt etter harespor.

Jeg fikk da tatt noen bilder, og han undersøkte både skog og vei nøye.

Dette bilde er tatt rett ute på veien hos oss. Landlig beliggenhet kan det vel kalles.

Vi svippa oppom en kirkegård også på turen.

Vakkert.

Her lå det en dis over vannet og tretoppene.

Tilbake i huset ble det laget en enkel nyttårsmiddag som smakte vel så godt som en hel kalkun.

Mannen rangerte også denne retten til en av topp 10…hehehe… han er glad i mat da.  (og det er jeg også)

Her koser vi oss i joggebukser og tar livet med ro i dag.

 

Denne nyttårsaftenen er bare helt topp!

Jeg kan sitte her og kose meg med blogginnlegget mitt, samtidig som jeg nipper litt til denne :

Med dette vil jeg ønske alle der ute et riktig godt nytt år!!  SKÅL!

Vi blogges videre i 2019

 

 

#nyttårsfeiring #nyttårsmiddag #2018 #fredelig #rolig #kos #nyttår

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg