ÅRETS FØRSTE TUR.

Jeg er i gang…jeg har vært ute og gått en tur i kveld. Utstyrt med lommelykt, nye strikkesokker, og et pannebånd jeg gjorde ferdig før jul. Og selvfølgelig godt med andre klær…i tilfelle noen skulle få bilde av noe annet på netthinnen. 

Lommelykt for i det hele tatt se hvor jeg gikk. Og hvor jeg kunne sette bena nogenlunde trygt i bakken for hvert skritt. Det var strødd så jeg kom trygt ned til hovedveien.  Strikkesokker fordi det er kuldegrader ute, og pannebånd for å slippe å fryse på ørene. Og fordi jeg faktisk gadd å gjøre det ferdig da jeg fant det halvstrikket i en pose blant alt garnet jeg har. Det var lurt å dra på seg det, for det var i grunnen ganske frisk ute.

Rød i kinna ser du. Men så har jeg også gått nøyaktig 1 km , med en del stigning på veien. Her var det på tide å snu.

Jeg hadde ikke lyst til å bruke meg opp, så jeg ikke kommer meg ut igjen i morgen.

Det var godt å være ute i frisk luft og bevege på skrotten. 3 kvarter var jeg ute, og det ble 2 km på Stravaen min. Det lengste jeg har gått på veldig lenge.

Jeg gikk over brua som går over Simoa. Elva var islagt siden sist jeg gikk der. Borte på Blaafarveværket hang det et hjerte av lys på en av bygningene. Så koselig.

 

Jeg hadde faktisk litt pust igjen da jeg kom tilbake til meg selv, enda jeg avsluttet med en bakke opp til gårdsplassen. 

Dette bør bli bra i løpet av det nye året vi nettopp har begynt på. Jeg er fornøyd med kveldens tur. Og jeg gleder meg til ny tur i morgen.

Krysser fingrene for ei natt med noen timers søvn. Det er lov å håpe 😊 

ØNSKER DEG OGSÅ EN GOD NATT ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg