ARBEIDSDAG

I dag skal jeg på jobb igjen. Det blir den eneste dagen denne uka. Jeg fikk jo heldigvis fri på Onsdag for å følge min mor til sykehuset.

Jeg snakket med henne i telefonen nå, og hun følte at synet kommer litt tilbake. Men hun er forferdelig lei av å sitte med hodet foroverbøyd.  Og det er neimen ikke rart . For sikkerhetsskyld vil hun prøve å sitte mest mulig sånn til over helga. Så får hun heller ringe inn for å høre om det er trygt og løfte hodet igjen da. Det var vist veldig viktig og se mot gulvet så lenge det er gass i øyet.

Merkelig nok er er jeg ikke helt kaputt etter gårsdagens tur og strabaser. Så jeg er klar til jobb i dag. Håper bare bilen min går så langt. Vi venter og venter på en del til den som skal komme med posten.

ØNSKER ALLE EN FIN LØRDAG🌻🌻

 

#øyeopersasjon #arbeidsdag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg