ALT JEG SKULLE I DAG ER GJORT, JIPPI !!

Endelig er jeg ferdig med alt jeg skulle i dag . Jeg er superfornøyd . Nå sier jeg meg fornøyd med julens pynting. Det er veldig lite i forhold til det jeg pleier å ha.  Jeg reduserte en god del  i eskene med pynt i fjor.  Og har fått litt nytt i stedet. Veldig mye var så gammelt og ødelagt at det var ikke noe å ha.  Men jeg er ikke så flink til å kaste ting. Alltid er det liksom kjekt å ha.  Men mannen min syns jeg hadde ALT for mye. Og det var jammen sant.  Kjekt med litt nye ting også da.

Det ser ikke ut til at vi rekker å ordne med juletre i år, men det får  ikke hjelpe. I fjor hadde vi det foran vinduet på bildet. Men det er greit uten også.

Det ble veldig seint her i kveld før jeg ble ferdig med alt. Vi fikk plutselig uventet besøk av svigerforeldrene mine. Det var jo bare koselig det. Så ble det noen runder på det ene strikketøyet mitt også. Svigermor har alltid med seg strikketøyet, og da må jeg finne frem mitt jeg også.

Og ikke bare det. Det ble snakk om stoff til å sy hundeputer med. Og jeg hadde en katalog fra Stoff & Stil. Den bladde vi igjennom og var ganske så enige om at den butikken… den er rene godtebutikken. Så over nyttår blir det tur på oss inn dit. Bare oss 2. Da kan vi bruke all den tiden vi bare vil der inne. Det gleder jeg meg til.

Nå må jeg prøve å sove snart, for i morgen kommer det til å bli et mareritt på jobben. Alle 3 kassene kommer til å gå varme. Folk er gale med all julehandelen . Jeg tenker at det lille jeg mangler til julemiddagen tar jeg på søndag . Det meste er klart. Må bare ha litt mer tilbehør .

Ha en god natt.

 

#julepynt #familie #dagensliste #ferdigpyntet #familiebesøk #jobbimorgen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg